O modelo de steiner e o surgimento da moderna economia da mídia
Author
Lins, Bernardo Felipe Estellita
Publisher
Associação dos Consultores Legislativos e de Orçamento e Fiscalização Financeira da Câmara dos Deputados
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-isversionof
2012
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-ispartof
Cadernos Aslegis
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation
Cadernos Aslegis, n.45, p. 215-226, jan./abr. 2012
Abstract
O texto revisita o artigo seminal de Peter O. Steiner, "Program patterns and preferences, and the workability of competition in radio broadcasting", publicado em 1952, como forma de homenagear os sessenta anos do surgimento da moderna disciplina da economia da mídia.The Steiner model of program choice and the birth of modern media economics). The text comments on Peter O. Steiner's seminal paper "Program patterns and preforences, and the workability of competition in radio broadcasting" published in 1952, as a tribute to the birth of modem media economics, sixty years ago.
Subject
Radiodifusão, aspectos econômicos
Mídia, aspectos econômicos
Description
12 p.
Date
2012

Show full item record Show simple item record



Files in this item

Name: Size: Format: Visualização
modelo_steiner_lins.pdf 2.845Mb Adobe/PDF Thumbnail
modelo_steiner_lins_qrcode.png 3.759Kb PNG image Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Ver coleção por

My Account

Discovery